KÉREM VÁRJON!

Kérdések, amit érdemes feltenni egy szoftverfejlesztőnek!

Egy saját szoftver lehetővé teszi, hogy jobbá tegyük a folyamatainkat, áttekintsük a jelenlegi helyzetet és optimálissá alakítsuk a stratégiánkhoz.
Minden feltett kérdés közelebb visz és segít abban, hogy a legjobb megoldás szülessen. Ez egy közös feladat és mindkét fél részéről felelősség is.

1. Döntés előtt

Kinek miért lehet szüksége ERP-re?

– Tulajdonképpen mi az ERP jelentése?
– Az ERP az Enterprise Resource Planning angol kifejezés rövidítése, amit ERP system vagy ERP rendszer formájában is használnak. Magyarul Vállalatirányítási Rendszer.


– Nem tudjuk pontosan, mit lehet és mit nem. Mik a korlátok?
– A mai modern digitális korban – szerintem ezt mindenki tudja – valóban nincs lehetetlen! Az ügyfél elmondja mit szeretne, mik az elérendő célok, mi megmutatjuk másutt, másnak (akár más iparágban) mit csináltunk eddig, és a kettő elegyéből fog kijönni, ami valóban a leghasznosabb az ügyfél számára.


– Sokkal drágább az egyedi szoftver? És több idő is ugye?
– Mivel 10 éve csináljuk, és csak ezzel foglalkozunk, sikerült eljutnunk oda, hogy az ár teljesen összemérhető egy dobozos ERP rendszerrel, nem drágább.
Csak ez – mármint a mi termékünk – kifejezetten az adott ügyfélre készül, semmi konfekció.
Időben valóban több szokott lenni, méghozzá azért, mert ahogy haladunk előre a projectben, úgy jönnek a jópofa és hasznos ötletek és finom részletek a megrendelő részéről.


– Megkaphatjuk a forráskódot, meg a terveket?
– Nálunk ezt is lehet! Ez nem dobozos, ahol – mint a Windows esetében pl. –, félti az adott cég a termék tervrajzait, forráskódját. 8% a díja és kiadható, minden további korlátozás nélkül.
Ez hasonlítható ahhoz, mint amikor megvásárolunk egy ingatlant, és onnantól kezdve már a saját döntésünk, hogy bármilyen változtatást, kiegészítést, (fel)újítást az eredeti kivitelezővel végeztetünk-e el, vagy mást szeretnénk megbízni. A mérleg másik serpenyőjében meg nyilvánvalóan az található, amikor például bérlőként évente fizetjük a rengeteg pénzt, és tulajdonképpen nincs látható hozománya a befektetésünknek. Természetesen tudomásul vesszük, hogy vannak olyan cégek, akik nem szeretnek hosszú távon tervezni, és így az ő stratégiájuknak jobban megfelel a „dobozos ERP termék” használata. Ők nyilván sosem lesznek a partnereink.


– Azért egy ilyen szoftver elég drága. Milyen egyéb díj léphet fel a szoftverrel kapcsolatban, amiről nem tudok előre?
– Összességében van az ügyviteli szoftver egyszeri ára (további felhasználónkénti licensz díj nálunk NINCS) és van egy választható támogatási/üzemeltetési díj. Nagyságrendileg kb. 400e – 650e szokott lenni évente. Az adatok betöltése régi szoftverekből és az oktatás, tanítás ingyenesen történik.
Szeretném kihangsúlyozni, hogy a támogatási/üzemeltetési díj választható, és az ügyfél minden évben újra dönthet, hogy továbbra is szeretné-e. Ez egyrészt már ideológiájában is különbözik a licensz díjtól, hiszen ha dobozos ERP terméket használ egy cég, és egy adott évben úgy dönt, hogy nem fizeti az éves díjat, akkor abban az évben elveszti a használati jogosultságait. Másrészt ez az évente megújuló döntési helyzet – nevezetesen, hogy érdemes-e az ügyfélnek továbbra is fizetni a támogatásért –, minket is arra motivál, hogy maximálisan megdolgozzunk a pénzünkért. Tehát szó sincs arról, hogy ülünk a babérjainkon, és várjuk, hogy felmerül-e valamilyen probléma, megoldandó feladat, új igény… Mi magunk – az összes partnerünk tapasztalatát figyelve, és kiértékelve –, elébe megyünk az ügyfél igényeknek. Ez néha túlmutat a támogatás/üzemeltetés keretein, ilyenkor az ügyfélnek arról kell döntenie, hogy érdemes-e kiegészítenie a meglévő rendszerét egy új modullal.


– Pár képet lehet látni a programból?
– Minden esetben egy testreszabott, (hívjuk egyedinek) rendszert vezetünk be. Így tehát minden szoftverünk más és más külsőre is, funkciókban is. Pár érdekes képből azonban összeraktunk egy mini csomagot, melyek itt tekinthetők meg:


– Mennyien vagytok, és ki mit csinál? Van még szabad kapacitásotok?
– Annyi a munkánk, hogy kb. 1 évre előre látjuk a projecteket. Jelenleg 25 fővel dolgozunk, és folyamatosan bővülünk. Az eddigi tapasztalatokra építve eleve be van tervezve az éves tevékenységünkbe jónéhány új projekt beindítása.
Természetesen, ha úgy alakul, hogy egyszerre több új ügyfélmegkeresés is érkezik, akkor erre is tudunk rugalmasan reagálni. A csapat létszáma és tapasztalata lehetővé teszi, hogy átszervezzünk, átcsoportosítsunk erőforrásokat, és így a folyamatban lévő munkáink nem látják kárát, az új ügyfelek beintegrálásának.
Tulajdonképpen erről (is) szól az ERP. Nálunk nem áll fenn a „suszter cipője” effektus. J
Jelenlegi munkatársaim: programozók, project managerek, tesztelők, értékesítők, pénzügyi szakemberek, grafikusok, stb… (Egyedi igény alapján projekt szinten egy-egy adott terület szakértőjét is bevonjuk, ha szükséges.)

2. Első találkozás, ismerkedés, kérdés-felelek

– Ez a szoftver egyedi igények alapján készül, az alapoktól kezdve?
– Pontosan! Valóban egyedileg, mindig az adott cég saját munkafolyamataira készül.
Olyannyira egyedi minden egyes fejlesztésünk, hogy amikor egy új ügyfél arra kér, hogy mutassunk meg képeket a korábbi munkáinkból, akkor ennek az a legnagyobb veszélye, hogy ezzel korlátozzuk a kreativitását. Hiszen ha valamit meglát, akár megjelenés, akár struktúra, funkciók szempontjából, akkor ő is hasonlót szeretne. Pedig tényleg nincsenek korlátok.


– Nagyobb darabokból, kész modulokból rakjátok össze?
– Közös ötletelés céljából megmutatunk az új ügyfélnek kész elemeket, és át is beszéljük azokat, mert úgy gondoljuk, hogy a tapasztalat a legjobb ötlet adó. Ám még azonos iparágban is vannak jelentős eltérések (az ördög a részletekben rejlik), ezért nem használunk fel egy az egyben szinte semmit. De ráépítünk ötlet szinten – ha az ügyfélnek is tetszik abból valami – a meglévő programokra.


– Lehet webes, felhő alapú a szoftver?
– Ez így van! Akár webes, akár asztali, vagy akár csak applikáció is lehet. Illetve a legjobb, hogy – mivel tényleg egyedi ügyvitel –, ezek ügyes keveréke is lehet.
Pl: a program kényesebb részei, melyek házon belül maradnak úgyis (pénzügy) legyen gyors, Windows-os, asztali program, de az értékesítés funkciói, már jobb, ha webes alapon bárhonnan elérhetőek a megfelelő jogosultság mellett.
És akkor ehhez jöhet hozzá egy ügyes applikáció (androidra, vagy almásra :)), ami mondjuk, a jól áttekinthető kimutatásokat varázsolja a vezetőség elé a telefonján, tabletjén.


– Mi van, ha megszűnik az Amtech, mint cég? Mi lesz az ügyfelekkel?
– Jó kérdés! Nyilván ezt nem tervezzük. Én, mint tulajdonos gyerekkorom óta ezt a céget tervezem ? De ugyanakkor erre is fel kell készülni. Ezért:
a, Olyan programnyelvet használunk, amit minden második fejlesztő ismer, tehát nem csak általunk ismert tudással dolgozunk. Ezt szinte bárki tudja folytatni. Főleg, hogy igen jól dokumentált a program.
b, A forráskód és a tervrajzok is átadhatók. Ennek az ára a teljes project 8%-a.
Így garantáljuk a tőlünk való függetlenséget.


– Az ajánlat mennyire pontos, amit az ügyfél az elején kap? Mi van akkor, ha később derülnek ki dolgok még pluszban?
– Az elején az még csak becsült ajánlat, tehát finomodhat és fog is, minél többet beszélünk. Ez fontos mindkét fél számára. A mi tapasztalatunk az, hogy valamiben többet láttunk bele, valamibe pedig kevesebbet, így a legvégén ezek szépen kiegyenlítik egymást. ERGO az ajánlat általában nem változik, sem időben, sem árban.
Persze előfordulhat, hogy bekerül egy olyan funkció, amiről mindketten megállapítjuk és elismerjük, hogy nem szerepelt az eredeti megállapodásunkban. Ilyenkor arra vonatkozóan külön egyeztetünk ár és idő szempontjából egyaránt.


– Mikor lehet kezdeni leghamarabb az egészet?
– Minden esetben igaz, hogy rábólintás után, maximum 2 héten belül összeáll a csapat a projectre a cégen belül (project manager, programozók, tesztelő, grafikus). A projekthez illesztjük a megfelelő csapat összeállítást, ami aztán igény szerint bővülhet, változhat.


– Tudnak mutatni pár példát, hogy jobban el tudjuk képzelni a mi programunkat is?
– Mindegyik programunk más és más, nincs két egyforma. Több mint 100 elkészült rendszerünk van, mind az adott ügyfél saját igényeire, céljaira, problémáira készült. Ezekből szívesen mutatunk akár többet is, mely ötletelésnek is kiváló.

Modulok


– Telefonos applikációkkal is foglalkoznak?
– Igen. Akár IPhone-ra, akár Android-ra. Legtöbbször az ügyviteli rendszerhez kapcsoljuk hozzá a kívánt app-ot, pl: vezetői kimutatások, értékesítés/raktározás segítő app-ok, vagy sokszor előfordul a cég ügyfelei számára készített okos app-ok is.


– Van rá bármi garancia, hogy az készül el, amit pontosan szeretnénk?
– Cégük minden esetben büszkén garantálja Önnek, hogy az ügyfél céljainak és elképzelésének pontosan megfelelő szoftvert vezet be. Amennyiben a mi hibánkból ez nem így történik, a bevezetés díját mi álljuk. Ez annyit jelent, hogy a munkát mindenképp elvégezzük, de az összeget az ügyfélnek maradéktalanul visszafizetjük.


– Minél többen szeretnénk használni, annál többe kerül?
– Így szokott lenni… A „dobozos termék” esetében, de nem nálunk. Ez a felhasználói licensz díj. Nálunk ez NINCS, mindegy hányan használják a szoftvert, az ára nem növekszik. Korlátlan felhasználó használhatja mindig, hisz egyedi szoftverfejlesztésről beszélünk. A kész termék az ügyfélé, hiszen ezért fizetett.
Ez egyúttal azt is jelenti, hogy ha több év viszonylatában kezdjük el kiszámolni a költségeket, akkor egyértelműen ez a konstrukció a kifizetődőbb.

3. Ajánlat készítés, a project részletei

– A végső ajánlat előtt hogyan történik az igények felmérése?
– Ha megnézünk egy ajánlatban szereplő ütemtervet (III. fázis), ott látszik, hogy az első fázis a részletesebb felmérésről szól. Ott sok mindenre fény derül. Mindent nem tudunk felmérni az elején, és az ügyfelek sem tudnak mindent elsőre elmondani, de semmi baj, hisz a felmérés folytatódik fázisról-fázisra. A “felmérés folytatása” sorban látszik, hogy miként készül és lesz teljes a specifikációs anyag. Mivel folyamatosan készül a felmérés, ezért az ügyfél bármikor hozzátehet még bármit, illetve nem baj, ha csak a megfelelő pillanatban jut eszébe az adott részlet. Nem kell tehát már az elején MINDENRE gondolni, ami nem is lenne lehetséges ?


– Megállapodtunk egy árban az árvetés alapján. Ha kijönnek és felmérik a munkát, akkor növekedhet ez az ár?
– Nem! Van akkora tapasztalatunk, hogy az az ár, amit adtunk az elején, az végleges és már nem változik.


– Ha előfordul egy plusz ötlet, amiről tényleg nem beszéltünk az elején? Elfelejtettem, van ilyen…
– Így van, ez előfordulhat és 10-ből 6 alkalommal elő is fordul. Viszont ez apróság szokott lenni, az díjmentes, hisz egyedi szoftvert ajánlunk, ez benne van. Ha mégsem apróság, és ebben mindketten egyetértünk (+amiről eddig nem beszéltünk), akkor felmérjük és elkészítjük. Óradíjunk ekkor 15 000 Ft + ÁFA


– Mi az hogy webes program, meg hogy felhő alapú?
– Ebben a megoldásban az a legjobb, hogy a felhasználó részéről csak egy böngészőre van szükség (pl: Explorer, Mozilla, Safari, stb..). Kattintunk és elindul, mintha az interneten böngésznénk valamit, telepíteni semmit sem kell. Sőt az is mindegy, hogy Windows-t, vagy más rendszert használunk. A program pedig egy szerveren van, amely vagy az ügyfélnél van elhelyezve, vagy az Interneten van valahol (Cloud alapú). Ennek a megoldásnak a sebessége persze függ az Internettől is. Modern, jól használható, ám nem váltotta ki teljesen a korábbi “telepítős” programokat.

4. Közös munka, ötletelés, végső forma kialakítása

– Össze lehet kötni más programokkal, hogy automatikusan küldjenek egymásnak adatokat a programjaink, ne kelljen nekünk mindig mindent kétszer rögzíteni?
– A mi rendszereink teljesen nyitottak, bármilyen kapcsolatot létre tudunk hozni külső szoftverekkel. Ami inkább számít, hogy a másik (korábbi) rendszer(ek) mennyire nyitott(ak) ezen a téren. Ezt szívesen felmérjük és kialakítjuk. Cél, hogy a háttérben, emberi beavatkozás nélkül adjanak egymásnak adatokat ezek a programok (pl: webshop, könyvelő szoftver, stb..), és ezzel nekünk ne is kelljen foglalkozni.

5. Bevezetés, oktatás

– Nagy vonalakban, hogy néz ki a bevezetés folyamata?
– A projectvezető felméri az igényeket, és egy érthető nyelvű specifikációt készít. Ezt kapják meg a programozóink, akik több darabban elkészítik a szoftvert. Tesztelő (hölgy) munkatársunk kritikusan véleményezi, s ha rendben van, akkor Önhöz is telepítjük. Mindezt nem egyszerre, hanem 3-4 darabban, így már az elején is látszik a haladás.


– A tesztek és az oktatás hogy zajlik?
– Három szintű tesztelés van. Nálunk házon belül, átnézi a fejlesztő, majd alaposan leteszteli a tesztelő kolléganő, aki szándékosan programozó. Ezt követően mi kiadjuk tesztre a megrendelőnek, és ő is tesztel, amiben aktívan segít a project manager kollégánk is. Így lesz közel 90% -os a program. A tökéletesítés az egy hosszabb folyamat, amin folyamatosan dolgozunk a project legvégéig. Sőt, tulajdonképpen a teljes együttműködés – beleértve a támogatást és az üzemeltetést is –, arról szól, hogy folyamatosan az új igényekhez igazítjuk az egyes funkciókat.


– Az adatokat át lehet tölteni a meglévő programból?
– Igen, mi ezeket minden esetben vállalni szoktuk, és meg is oldjuk. Amit leginkább kérnek tőlünk mások: ügyfelek és beszállítók, esetleg ha van, akkor raktárkészlet és termék adatok feltöltése. Leginkább Excel táblákban szoktuk megkapni ezeket az adatokat és betöltjük. Ez ráadásul kiváló alkalom szokott lenni egy úgynevezett adat tisztításra, amikoris az elavult, sokszor szükségtelen, esetleg duplán rögzített adatokat is ki lehet törölni, mielőtt mi betöltjük a szép új rendszerbe.

6. Utókövetés

– Karbantartják a szoftvert, miután elkészült? El lehet érni önöket utána is? A jogszabályi változásokat is követik? 
– Igen, minden esetben. Az ajánlat legvégén ott található, hogy mit vállalunk, és annak az éves díja is. Még pár díjmentes finomítást, alakítást is vállalunk, amikor már kész a program, mert erre –  a tapasztalatunk szerint –, mindig szükség szokott lenni, hisz hosszútávra kívánunk megoldást adni Önnek. Jogszabály követéssel együtt persze, beleértve a NAV-hoz bekötött pénzügyi modulokat is, pl: számlázás.


– Később mennyire marad nyitott az egész rendszer?
– Egyedi a szoftver, tehát mindig nyitott marad. Más szóval a jövőben bármikor bármit hozzá lehet tenni, el lehet venni. Abszolút olyan, mint a lego.


– Rendben, elkezdtük már használni a szoftvert. S ha most jut eszünkbe valami plusz dolog?
– Ez természetes és szokott is ilyen előfordulni. A támogatási díjban benne van 1-2 óra ingyenes fejlesztés, így elvégezzük az igényeket. Ha nagyobb falatról van szó, akkor átbeszéljük közösen és alaposan, majd ajánlatot adunk rá.


– Van szoftver támogatás, garancia és jogszabályi követés? Ez kötelező?
– Ez egy karbantartási díj, melyben rendelkezésre állás, szoftver javítások, program frissítések és persze rendszeres adatmentés van benne. Mindent biztosítunk, ami szükséges a folyamatos és biztonságos használathoz. Sosem kötelező, inkább csak egy javasolt plusz segítség a részünkről.


– Mi a cégük álláspontja az átadás utáni együttműködésről? Mennyiben más ez, mint a licensz díj, amit a dobozos termék esetében kell fizetni?
– A dobozosnál az éves licenc díj tartalmazza azokat az általános fejlesztéseket, amiről a fejlesztő cég úgy gondolja, hogy a legtöbb ügyfele számára hasznos lehet. Tehát söréttel lőnek egy óriásplakát méretű táblára, és remélik, hogy minél több találatuk lesz.
A mi cégünk minden egyes ügyfelének egyedi alternatívát kínál az új funkciók, kapcsolódások terén, így ez inkább arra hasonlít, mint amikor egy mesterlövész a tízes körre céloz a céltáblán.


– A fejlesztések, új lehetőségek szempontjából Ön szerint miért érdemes „dobozos termék” helyett egyedi ERP rendszert igénybe venni? Hiszen egy nagy cégnél nagyságrendekkel több szakértő foglalkozik az új lehetőségek felkutatásával, a termékükbe történő beintegrálásával.
– Valóban, ezzel nem is tudnánk felvenni a versenyt, ha történetesen azonos pályán versenyeznénk, mint a nagy cégek. Csakhogy mi a saját versenypályánkon mozgunk, és maximálisan ki tudjuk használni a „hazai pálya” előnyeit. A választ megint egy példával tudnám érzékeltetni.
A nagy cégnél mondjuk 100x annyi ember fejleszt, ötletel, és valósítja meg a programozási feladatokat, mint nálunk. Viszont a célcsoportjuk 1000x nagyobb. A korábbi óriásplakátos példára visszatérve, nekik bőven elég, ha az új ötleteik a meglévő ügyfélkör 10–15%-ának jelent hasznos változtatásokat. Így is sok találat lesz a hatalmas felületen a vaktában szétszórt sörétekkel. Szerencsés esetben ez a „találat” éppen az Ön cége lesz, mondjuk 2019-ben. És mi lesz 2020-ban? Hiszen a dobozos termékért akkor is kell majd fizetni…
Nálunk viszont eleve olyan újításokkal foglalkozunk, azoknak az egyedi alkalmazási lehetőségeit térképezzük fel, ami egy meglévő – vagy potenciális új –, ügyfelünknek releváns lehet. Szóval nálunk mesterlövészek lőnek célba, hazai pályán és – mivel három a magyar igazság, ezért még hozzáteszem, hogy – a széljárást is ismerjük.

7. Visszajelzések, referenciák

Ügyfeleink mondták (előtte/utána):

– Kevesebb az adatrögzítés, mint korábban volt, és ezzel együtt az esélye is kisebb, hogy többször, vagy akár egyszer sem rögzítünk.


– Jobban ki tudjuk szolgálni az ügyfelet, mert azonnal látjuk az adatokat, és tudjuk is mondani. Rövidebb a várakozási idő az adatokra, mint régen.


– Nincs több nehézkes Excel tábla, melyről azt se tudtuk melyik kinek a gépén van. ?


– Vannak vezetői kimutatások, egy gombnyomásra ráadásul akár mindezt mobilon is.


– Össze vannak kötve a telephelyek, és központilag tárolunk mindent biztonságban, szervezetten.


– Ami régen fél napos munka volt, az most percek alatt megvan, tudunk más értelmesebbre koncentrálni.


– Letisztultak a folyamatok, aki dolgozik vele, az elégedettebb és pontosabban látja/tudja mi az ő dolga.


– Kevesebben vagyunk, mint régen, ám így is ellátjuk a feladatokat, mert a szoftver a nagy részét megcsinálja.


– A programunk végre se többet, se kevesebbet nem tud, mint amire nekünk szükségünk is van.


– Előfordult, hogy nem sikerült bevezetni az ügyviteli szoftvert, amit készítettek?

– Be kell ismerni: igen, az első évünkben történt. A megrendelőnk és a szoftverfejlesztő kollégánk tartották egymással közvetlenül a kapcsolatot. Ez hiba, mert szükség van egy project vezetőre, aki tolmácsol a két fél között. Azóta 2 remek projectvezető kollégával is gazdagodtunk, így többé már nem fordult elő ilyesmi.


– Miért bízhatok az Önök cégében? Hányan vannak és mióta a piacon? Referenciák?
– 10. éve vagyunk a piacon, stabilan 25 fővel. A csapatunk 4 éve nem változott, illetve projekt szinten kiegészült. Kizárólag egyedi vállalatirányítási és ügyviteli programokat fejlesztünk, mással nem is foglalkozunk. Mi ehhez értünk, ezt szeretjük. Büszkeségünk, hogy jelenleg 99 (2019 januárjáig) bevezetett ügyviteli szoftvernél járunk, melyeket karban is tartunk természetesen.

Tanulmányok, hasznos anyagok

Vállalatirányítási rendszer (ERP) bevezetése

Az alábbi mini sorozat 1 – 1 percben azt a témát feszegeti, hogy mi a teendő, ha Ön valamilyen vállalatirányítási rendszer bevezetését tervezi.
Az első akkor segít, ha még csak gondolkodunk a témán.
A második segít, ha már a kiválasztásnál tartunk.
A harmadik pedig, ha megvan a döntés és elkezdtük az előmunkát.

Ha nagy baj van a bevezetéskor – még van segítség!

Kitekintve a szoftverek piacára – akár a dobozos termékek terén, de néhány egyedi fejlesztés tekintetében is –, azt tapasztaljuk, hogy sajnos nem egyszer előfordul, hogy a szép, új szoftver bevezetése nem úgy alakul, mint azt az elején elképzelték.
Ha nem elégedettek, és még tart a bevezetés, az 1. tanulmány mindenképpen olvassa el!
Ha nem elégedettek, de már befejeződött a bevezetés, akkor a 2. tanulmányt olvassa el!

Egyéb problémák, illetve ügyviteli területek

Vegyes témák, melyek mindegyike a vállalatirányítási szoftverek bevezetésével kapcsolatos. Érdekes milyen sok probléma merülhet fel. Ettől függetlenül ha a megfelelő tapasztalattal rendelkező csapatot választjuk, MINDEN rendben lehet.
Sok mindent meg lehet előzni! Javasoljuk Ön is legyen képben, s olvassa el a kis cikkeinket. A cikkek elsősorban az egyedi szoftverfejlesztés és ERP bevezetés szemszögéből közelítik meg a témát.

Néhány szó a pályázatokról és a beszerzésről

Beszerzés előkészítése és a lehetőségek feltérképezése segít, hogy jó ajánlatokat tudjunk bekérni. Ha a szoftvert szeretnénk beszerezni, eszközöket vásárolni, kutatás fejlesztési ötletünk van, esetleg gyártó kapacitást szeretnénk növelni, vagy a telephelyünket bővíteni? Itt erről beszélünk kicsit.

Videós referenciák

Egex-Plus Kft.

Consent Hungary Kft.

Batz Hungary Kft.

További videók:
Amtech Rendszerház

+36 30 372 3558
Hívjon bizalommal!
info@amtech.hu
Várjuk levelét!
ÉLŐ CHAT
Indítson velünk élő chat-et!

KAPCSOLAT

Kérjük, itt alább írja meg nekünk szabadon, hogy milyen ügyviteli szoftverrel kapcsolatos elképzelése van.

Mi 12 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és segítünk a további ötletelésben!