KÉREM VÁRJON!
szoftver

Tudjuk-e folytatni 1 mások által megírt szoftvert?

Mások által írt szoftver folytatása 

Szoftver folytatás, átvétel? Nem foglalunk állást, inkább elmondjuk az érveinket és ellenérveinket a téma kapcsán. Mindezt azért, mert sokszor feljött már a kérdés.

Garanciális javítása, vagy új modul hozzáillesztése…

Kövessetek minket a youtube-on is, folyamatosan beszélgetünk különböző témákról:

 
 

– Karbantartják a szoftvert, miután elkészült? El lehet érni önöket utána is? A jogszabályi változásokat is követik? 

– Igen, minden esetben. Az ajánlat legvégén ott található, hogy mit vállalunk, és annak az éves díja is. Még pár díjmentes finomítást, alakítást is vállalunk, amikor már kész a program, mert erre –  a tapasztalatunk szerint –, mindig szükség szokott lenni, hisz hosszútávra kívánunk megoldást adni Önnek. Jogszabály követéssel együtt persze, beleértve a NAV-hoz bekötött pénzügyi modulokat is, pl: számlázás.


– Később mennyire marad nyitott az egész rendszer?

– Jó tudni, hogy az egyedi szoftver mindig nyitott marad. Más szóval a jövőben bármikor bármit hozzá lehet tenni, el lehet venni. Abszolút olyan, mint a lego.


– Rendben, elkezdtük már használni a szoftvert. S ha most jut eszünkbe valami plusz dolog?

– Ez természetes és szokott is ilyen előfordulni. A támogatási díjban benne van 1-2 óra ingyenes fejlesztés, így elvégezzük az igényeket. Ha nagyobb falatról van szó, akkor átbeszéljük közösen és alaposan, majd ajánlatot adunk rá.


– Van szoftver támogatás, garancia és jogszabályi követés? Ez kötelező?

– Ez egy karbantartási díj, melyben rendelkezésre állás, szoftver javítások, program frissítések és persze rendszeres adatmentés van benne. Mindent biztosítunk, ami szükséges a folyamatos és biztonságos használathoz. Sosem kötelező, inkább csak egy javasolt plusz segítség a részünkről.


– Mi a cégük álláspontja az átadás utáni együttműködésről? Mennyiben más ez, mint a licensz díj, amit a dobozos termék esetében kell fizetni?

– A dobozosnál az éves licenc díj tartalmazza azokat az általános fejlesztéseket, amiről a fejlesztő cég úgy gondolja, hogy a legtöbb ügyfele számára hasznos lehet. Tehát söréttel lőnek egy óriásplakát méretű táblára, és remélik, hogy minél több találatuk lesz.
A mi cégünk minden egyes ügyfelének egyedi alternatívát kínál az új funkciók, kapcsolódások terén, így ez inkább arra hasonlít, mint amikor egy mesterlövész a tízes körre céloz a céltáblán.

Lássuk a gyakorlatban

Egy gyakorlati példát is bemutatva a Batz Hungary Kft. referenciájában elmondja, miért is volt olyan nehéz. De ha egyik oldal se adja fel, akkor nincs mese, sikerülnie kell. Akkor lehet sikeresnek tekinteni egy szoftvert ha munkánkat segíti és gördülékenyebb, gyorsabb lesz tőle a folyamat, amire kértük.

Batz Kft referencia videó

További referenciákat és információkat az alábbi linken megtalál:

Merksz Annamária – Angie

PR Manager

megoldas@amtech.hu